Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

Aqua aerobic

Το aqua aerobic αποτελεί μια μέθοδο εκγύμνασης πολύ διαδεδομένη τα τελευταία χρόνια, και επόμενο είναι τώρα το καλοκαίρι να παίρνει ακόμα περισσότερο τα πάνω της γιατί συν τοις άλλοις είναι και πολύ δροσιστική.

Η αλήθεια είναι πως τα αποτελέσματα αυτής της μορφής άσκησης δεν είναι το ίδιο άμεσα όσο με τους γνωστούς τρόπους όπως είναι το aerobic, ο διάδρομος και τα όργανα, αλλά θα σας χαρίσει σφιχτούς γλουτούς, επίπεδη κοιλιά και πολύ ανεβασμένη διάθεση μιας και το νερό λειτουργεί ευεργετικά στη ψυχολογία μας.
Βασική προυπόθεση φυσικά για να συμμετέχει κάποιος είναι να γνωρίζει κολύμπι. Το aqua aerobic αποτελεί πολύ διαδεδομένη μέθοδο αποκατάστασης μετά από τραυματισμούς και συνιστάται ανεπιφύλακτα σε άτομα που δεν πρέπει να καταπονούν τις αρθρώσεις τους, ή πάσχουν από κάποιου είδους τραύματα που δεν τους επιτρέπουν να κάνουν στατικές ασκήσεις.
Αυτή η μορφή άσκησης είναι ιδανική για άτομα με ειδικές ανάγκες, για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, παχύσαρκους καθώς λόγω του νερού το σώμα απαλλάσσεται από ένα πολύ μεγαλό μέρος του βάρους του η πιθανότητα για τραυματισμούς μειώνεται κατά πολύ.
Επόμενο όμως είναι να υπάρχουν και μειονεκτήματα.Λόγω των πολλών ατόμων και της υγρασίας υπάρχει κίνδυνος μολύνσεων και δερματοπαθειών ενώ αν η πισίνα στην οποία ασκείστε είναι ανοιχτή υπάρχει κίνδυνος εγκαυμάτων από τον ήλιο.
Στην Ελλάδα μπορείτε να βρείτε πολλά γυμναστήρια είτε ιδιωτικά είτε δημόσια που να περιλαμβάνουν το aqua aerobic στα προγράμματά τους και η τιμή του πλέον έχει πέσει πολύ. Φορέστε λοιπόν το μαγιώ σας, το σκουφάκι σας και το καλύτερό σας χαμόγελο και φύγατε για τη πισίνα.

low budget make-up

Πόσες φορές σας τελείωσε κάποιο από τα προϊόντα του μακιγιάζ σας και δεν έχετε χρήματα για άμεση αντικατάστασή του (είτε λόγω χρόνου είτε λόγω χρημάτων). Ιδού μερικά tips για να σωθείτε έστω και τελευταία στιγμή:

1. Αν σας έχει τελειώσει η μάσκαρα ρίχτε μερικές σταγόνες ελαιόλαδο μέσα στη συσκευασία, ανακινήστε και εφαρμόστε όπως ξέρετε. Το ελαιόλαδο θα παρασύρει τη ποσότητα που έχει μείνει στα τοιχώματα της συσκευασίας και ταυτόχρονα θα δυναμώσει τις βλεφαρίδες σας.

2. Σας τελείωσε το ρουζ;. Λίγο ροζ ή ροδακινί gloss θα κάνει τη δουλειά του. Plus γλιτώνει χώρο στο everyday νεσεσέρ σας.

3. Θες άμεση ενυδάτωση και ανανέωση αλλά σου έχει τελειώσει η μάσκα; Χτύπησε τα ασπράδια από δύο αβγά και άπλωσέ τα στο πρόσωπό σου για 10 λεπτά. Εναλλακτικά άπλωσε το περιεχόμενο από ένα κεσεδάκι γιαούρτι. Το δέρμα σου μετά θα είναι εμφανώς λαμπερότερο.


4. Έχεις date after work και δεν προλαβαίνεις να μακιγιαριστείς; Τσίμπησε λίγο τα μαγουλά σου, δάγκωσε και λίγο τα χείλη σου (όχι μέχρι να ματώσουν) και θα πάρουν αμέσως το χρώμα της φράουλας.

Η μάχη του φλοιού πορτοκαλιού...


Ανήκεις στο 90% των γυναικών που πλήττονται από τη κυτταρίτιδα; Έχεις προσπαθήσει τη μια θεραπεία μετά την άλλη, αλλά η αντιαισθητική όψη φλοιού πορτοκαλιού παραμένει; Τα μόνα αποτελέσματα που αφήνουν πίσω τους αυτές οι θεραπείες είναι μόνο απογοήτευση πως δεν πρόκειται να απαλλαγείτε ποτέ από αυτή; Γνωρίζω πως ο αγώνας σας με τη κυτταρίτιδα είναι μια καθημερινή πάλη. Αλλά όσο σκληρή δίαιτα ή άσκηση και αν κάνετε δεν φαίνεται ν'απαλλαγείτε.

1. Αν έχετε περιττά κιλά πρέπει να απαλλαγείτε από αυτά. Δυσκολεύουν τη κυκλοφορία του αίματος, αυξάνουν τις τοξίνες και τη κατακράτηση των υγρών.

2. Καταναλώστε άφθονο νερό. Θα διώξει τις τοξίνες και θα ενυδατώσετε τον οργανισμό σας από μέσα.

3. Αποφύγετε τους καφέδες, τα αναψυκτικά, τα τηγανητά και κάθε τροφή με λίπος.

4.  Προσπαθείτε να βάλετε την άσκηση στη καθημερινότητά σας. Δεν είναι απαραίτητο να γραφτείτε σε κάποιο γυμναστήριο αν το πρόγραμμά σας (ή το ποροτοφόλι σας) δεν το επιτρέπει. Μπορείτε να κατεβείτε στη προηγούμενη στάση του λεωφορείου από αυτή που κατεβαίνετε συνήθως και να περπατήσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις σκάλες για να φτάσετε στο γραφείο σας (καλά όχι αν δουλεύτε στο 10ο όροφο...).

5. Να αποφεύγετε να φοράτε πολύ στενά παντελόνια (δυσκολεύεται η κυκλοφορία του αίματος) καθώς και ψηλά τακούνια.

6. Χτίσε την άμυνα του οργανισμού σου με τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια, προϊόντα ολικής άλεσης, κρέας, ψάρια και γαλακτοκομικά μειώνοντας ταυτόχρονα και τα ποσοστά άλατος που συνήθως τις συνοδεύουν.

7. Στο εμπόριο υπάρχει τεράστια ποικιλία από προϊόντα κατά της κυτταρίτιδας. Ρώτα το φαρμακοποιό σου και θα σε κατατοπίσει ως προς το ποιο είναι το ιδανικότερο για τη δική σου περίπτωση.

Καλή επιτυχία!!!

Καλοκαιρινό μακιγιάζ

Η θερμοκρασία άρχισε να ανεβαίνει και ο καλοκαιρινός μας μαραθώνιος με το μακιγιάζ ξεκίνησε, και η σύγχρονη γυναίκα καλείται να '"παντρέψει" την άνεση με τη φιλαρέσκεια. Είναι δύσκολο το να περπατάς κάτω από το καυτό ήλιο (ειδικά στο κέντρο της Αθήνας) με το μακιγιάζ που συνήθιζες να κάνεις το χειμώνα. Το καλοκαίρι επιτάσσει πιο ελαφρές υφές, λιγότερη ποσότητα στα προϊόντα και περισσότερη φρεσκάδα. Αφήστε το foundation στην άκρη τις ζεστές αυτές ημέρες και χρησιμοποιήστε μόνο μια πούδρα, λίγο ροδακινί ρουζ στα ζυγωματικά, μάσκαρα στα βλέφαρα (αν χρησιμοποιήσετε και κάποιο χρώμα θα σας κάνει να δείχνετε πιο καλοκαιρινές), και μπόλικο lip balm στα χείλη.


TIP 1: Αν έχετε κάποια αντιαισθητικά σημαδάκια στο πρόσωπο, το concealer σας θα τα καλύψει αμέσως.

TIP 2: Χρησιμοποιήστε το concealer σας και στη περιοχή των ματιών για πιο φρέσκο αποτέλεσμα.

TIP 3: Αναμείξτε την αντηλιακή σας
 κρέμα με λίγη bronze πούδρα για πιο ηλιοκαμένο αλλά φυσικά όμορφο αποτέλεσμα. Μη το παρακάνετε με
τα bronze προϊόντα γιατί το αποτέλεσμα θα είναι άγριο και υπερβολικό.

Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2011

Solarium: Τι γνωρίζουμε πραγματικά γι'αυτό;

Όσο πλησιάζει το καλοκαίρι, τόσο μεγαλώνει το άγχος για το πώς θα τολμήσουμε να βγούμε στην παραλία με το χλωμό χειμωνιάτικο χρώμα που κρύβαμε τόσο καιρό κάτω από τα ρούχα μας. Έτσι οι περισσότεροι καταφεύγουν στους γνωστούς πλέον τρόπους ώστε να αποκτήσουν ένα ελαφρύ μαύρισμα πριν ακόμα μπει το καλοκαίρι. Κάτι που εγώ προσωπικά δεν το καταλαβαίνω. Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος δηλαδή έχει μόνιμο μαύρισμα; Γι'αυτό πάμε για μπάνιο στη θάλασσα. Άλλωστε αν ήμουν μαυρισμένη όλο το χρόνο θα έχανε την αξία του. Είναι καθαρά προνόμιο του καλοκαιριού αυτό. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το μαύρισμα σε σολάριουμ είναι ασφαλές. Οι κατασκευαστές αυτών των "κρεβατιών μαυρίσματος" ισχυρίζονται ότι εκπέμπουν μόνο ακτίνες UVA και συνεπώς το μαύρισμα που αυτά προσφέρουν δεν προκαλεί βλάβες στο δέρμα. Λυπάμαι αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Μερικά από αυτά τα μηχανήματα εκπέμπουν ακτίνες UVA και UVB με το ποσοστό της πρώτης να είναι μέχρι και πέντε φορές περισσότερο από το φυσικό φως του ήλιου. Το κλειδί είναι πως το υπεριώδες φως, είναι αυτό που προκαλεί στο δέρμα το πολυπόθητο μαύρισμα αλλά είναι και αυτό που θα συμβάλει στην ανάπτυξη καρκίνου του δέρματος. Επίσης, οι ακτίνες UVA διεισδύουν στο δέρμα βαθύτερα από τις ακτίνες UVB και μπορεί να προκαλέσουν ακόμη μεγαλύτερη και βαθύτερη ζημιά. Οι UVA προκαλούν  πρόωρη γήρανση και ρυτίδες στο δέρμα. Υπάρχει επίσης μια ύποπτη σχέση ανάμεσα στις UVA και στο μελάνωμα. Έτσι με τη χρήση σολάριουμ θέτουμε τον εαυτό μας σε κίνδυνο να αναπτυχθεί κάποια θανατηφόρα μορφή καρκίνου του δέρματος. Πολλές Ευρωπαϊκές χώρες έχουν προειδοποιήσει για τις βλαβερές συνέπειες του solarium στον δέρμα μας. Στο εμπόριο υπάρχουν πολλά προϊόντα self tan τα οποία μπορούν να σας χαρίσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να σας βάλουν σε κίνδυνο. Προτιμήστε αυτά και το φυσικό φως του ηλίου πάντα με τη σωστή προστασία των αντηλιακών. Άλλωστε μη ξεχνάμε πως η ακτινοβολία που δέχεται ο κάθε άνθρωπος λειτουργεί αθροιστικά. Το ότι κάτσαμε πολύ στον ήλιο φέτος, και το χειμώνα καθόλου δεν σημαίνει πως ο οργανισμός μας επανήλθε στα φυσιολογικά του επίπεδα. Όλη η ακτινοβολία καταγράφεται μέχρι κάποια στιγμή το ποτήρι να ξεχειλίσει.

Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

7+1 Do's and Dont's για το καλοκαιρινό μας μαύρισμα

Το καλοκαίρι έστω και ημερολογιακά προς στιγμήν ήρθε και εμείς πρέπει να εξοπλιστούμε και φέτος με τα σωστά προιόντα και με τις σωστές συμβουλές για να αντιμετωπίσουμε έναν ήλιο που μας βρίσκει και μάλιστα επιθετικά όπου και αν βρισκόμαστε.

Κανόνας Νο 1: Πρέπει πάντα πριν αγοράσουμε ένα αντηλιακό να προσέξουμε αν μας καλύπτει όχι μόνο από τις ακίνες UVB αλλά και από τις UVA. Πολλά από τα προιόντα του εμπορίου δεν καλύπτουν και τα 2 αυτά φάσματα.
  
Κανόνας Νο 2: Δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε αντηλιακά από τη περσινή χρονιά. Τα αντηλιακά είναι προϊόντα ευαίσθητα στις κλιματικές εναλλαγές. Έτσι μετά από έναν ολόκληρο χειμώνα που στη καλύτερη των περιπτώσεων θα ήταν κλεισμένα σε ένα ντουλάπι και στη χειρότερη στη τσάντα θαλάσσης μας έχουν καταστραφεί και δεν θα μπορούν να μας προστατέψουν. Άλλωστε και εδώ ισχύει ό,τι ισχύει και σε όλα τα υπόλοιπα καλλυντικά μας. Υπάρχει ημερομηνία λήξεως. Τα περισσότερα προϊόντα διαρκούν 12 μήνες από τη στιγμή που θα ανοιχτούν οπότε μη το ρισκάρετε καλύτερα να "στολίσετε" τον ευατό σας με εξανθήματα ή εγκαύματα όντας σίγουρες ότι προστατεύεστε από τις υπεριώδεις ακτίνες.

Κανόνας Νο 3: "Στη πόλη ο ήλιος δεν είναι τόσο επιβλαβής όσο στη θάλασσα". Τεράστιος μύθος. Ο ήλιος είναι παντού ο ίδιος. Το ότι η έκθεσή μας σ'αυτόν στη πόλη δεν είναι ίδιας διάρκειας μ'αυτήν στη θάλασσα δεν σημαίνει πως δεν μας βλάπτει. Η αντηλιακή μας κρέμα είναι απαραίτητη σε πρόσωπο και σημεία που είναι εκτεθιμένα στον ήλιο (μη ξεχνάτε το λαιμό και το ντεκολτέ σας). Σε περίπτωση που νιώθετε βαριά την αντηλιακή σας κρέμα εφοδιαστείτε με κάποιο foundation με SPF ή κάποια αντηλιακή κρέμα με χρώμα. Άλλωστε μη ξεχνάμε πως είμαστε γυναίκες και πρέπει πάντα να δείχνουμε περιποιημένες.

Κανόνας Νο 4: Σε περίπτωση που έχετε λιπαρή επιδερμίδα ή τάσεις ακμής πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικές στην αγορά του αντηλιακού σας. Να συμβουλευτείτε το δερματολόγο σας ο οποίος θα σας καθοδηγήσει ως προς τη καλύτερη αγορά για'σας. Τα προϊόντα (όχι μόνο το αντηλιακό αλλά και όλα τα υπόλοιπα κρεμώδη προϊόντα που χρησιμοποιείτε γενικότερα στο καθημερινό σας beauty routine) θα πρέπει να είναι αποκλειστικά oil free με ελεγμένες συνθέσεις έτσι ώστε να μην επιδεινώσουν το πρόβλημα.

Κανόνας Νο 5: Η αντηλιακή προστασία που αναγράφεται πάνω στις συσκευασίες έχουν οριστεί βάσει των μελετών που γίνονται μέσα στα εργαστήρια της εκάστοτε εταιρείας. Για να έχουμε τη μέγιστη προστασία θα πρέπει το δέρμα μας να είναι άσπρο από το αντηλιακό. Δεν αρκούν 2-3 ψεκάσματα ή σταγόνες για να καλύψουμε όλο το σώμα μας (πράγμα που έχω παρατηρήσει πως γίνεται κατ'επανάληψη). Θα πρέπει να το ανανεώνουμε συνεχώς, να το απλώνουμε ομοιόμορφα, να μην αφήνουμε απροστάτευτη καμία περιοχή (όπως ο αυχένας, στο σημείο που διπλώνει η μασχάλη, στο μπικίνι, πίσω από το γόνατο και φυσικά στο αγαπημένο μου coup de pied το οποίο συνηθίζεται να μένει ακάλυπτο λόγω άμμου πιστεύοντας πως με κάποιο μαγικό τρόπο θα μας προστατέψει από τα εγκαύματα).

Κανόνας Νο 6: Όταν κάνουμε θαλάσσια sports η αντηλιακή προστασία ακόμα και αν είναι αδιάβροχη δνε αρκεί. Απαραίτητο είναι ένα λευκό t-shirt, καπέλο και γυαλιά ηλίου που θα μας προστατέψουν όχι μόνο από τα εγκαύματα αλλά και από πιθανή ηλίαση (φαινόμενο πολύ συχνό και ύπουλο όταν βρισκόμαστε για πολύ ώρα κάτω από τον ήλιο).

Κανόνας Νο 7: Στα πρώτα μας μπάνια καλό είναι να χρησιμοποιούμε ένα δείκτη προστασίας 30 και να τον μειώνουμε σταδιακά ώστε να αποφύγουμε τα εγκαύματα και να αποκτήσουμε ένα ομοιόμορφο και μεγαλύτερης διάρκειας μαύρισμα. Σ'αυτό θα βοηθήσει αν έχουμε κάνει και κάποιο scrub σε όλο το σώμα και το πρόσωπό μας 2 φορές την εβδομάδα για 3 βδομάδες περίπου ώστε να είμαστε σίγουρες πως έχουν αφαιρεθεί όλα τα νεκρά κύτταρα και το δέρμα μας είναι έτοιμο να αποκτήσει τη μαυρισμένη καλοκαιρινή του όψη.

Κανόνας Νο 8: Οι ώρες 11.00-15.00 μη ξεχνάμε πως είναι απαγορευτικές για την έκθεση μας στον ήλιο. Οι ακτίνες του είναι πλέον πολύ επιβλαβείς και κύριες υπαίτιες για μελανώματα και καρκίνους του δέρματος. Πριν την έκθεση μας στον ήλιο καλό θα ήταν να επισκευτούμε έναν δερματολόγο ο οποίος θα ελέγξει το σώμα και το πρόσωπό μας για τυχόν επικίνδυνους σπήλους (ελιές).