Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009

Μυστικά ομορφιάς Vol.7




1. Εξασφαλίστε μία ώρα ύπνου παραπάνω κάθε βράδυ αντί να επενδύετε μια περιουσία σε προηγμένα αντιγηραντικά καλλυντικά. Πιστέψτε με πως μερικές παραπάνω ώρες ύπνου ισοδυναμούν με πολλές ώρες αντιγηραντικών θεραπειών.

2. Βελτιώστε την καθημερινή σας διατροφή. Τρώγοντας φρούτα και λαχανικά με έντονα χρώματα δίνετε καθημερινά στον οργανισμό σας μια τονωτική «ένεση» με αντιοξειδωτικές βιταμίνες που θωρακίζουν την επιδερμίδα ενάντια στον ήλιο, την ατμοσφαιρική ρύπανση και τους άλλους παράγοντες που προκαλούν την πρόωρη γήρανσή της.

3. Φροντίστε να χαλαρώνετε ώστε να αποβάλλετε το συσσωρευμένο στρες που βλάπτει απευθείας τα δερματικά κύτταρα προκαλώντας την οξείδωση των μεμβρανών και των ζωτικών τους ενζύμων. Μερικά μαθήματα γιόγκα θα σας κάνουν να νιώσετε τόσο ανοζοωγονημένη που θα είναι σαν να ξυπνήσατε από λίθαργο.

4. Μαζί με τη χαλάρωση καλό κάνει και το γέλιο, που αποφορτίζει το οργανισμό και χαρίζει μακροζωία σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες.

5. Η επιδερμίδα χρειάζεται και τα κατάλληλα ποτά για να παραμείνει ισορροπημένη και ελαστική. Πιείτε πολύ νερό και κάντε μια μάσκα ομορφιάς με λίγο κόκκινο κρασί που περιέχει αντιοξειδωτική ρασβερατρόλη, το οποίο θα αραιώσετε με ελαιόλαδο και μέλι για να μη «βάψει» το πρόσωπό σας. Όσο για το υπόλοιπο κόκκινο κρασί που θα περισσέψει, μπορείτε να το προσθέσετε στην μπανιέρα σας και να κάνετε σταφυλοθεραπεία –όπως γίνεται στα ακριβά γαλλικά spa– ή να το χρησιμοποιήσετε στην καθημερινή μαγειρική για να σβήσετε τα φαγητά σας, ή να πιείτε ένα ποτηράκι για να χαλαρώσετε.

6. Χρησιμοποιήστε τα προϊόντα για το ξέμπλεγμα των μαλλιών (κοντίσιονερ ή μάσκα επανόρθωσης) και το styling (τζελ, κερί ή ορός σιλικόνης) με φειδώ ή μόνο στις άκρες για να μη βαρύνει η τρίχα και αποκτήσουν άλουστη όψη τα μαλλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: