Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

M.A.C forever...

H M.A.C. πάλι δείχνει το μεγαλείο της...Πρόσφατα προμηθεύτηκα μερικά ακόμη προϊόντα της...

#1. Eye Shadow Plumage:
Είναι ματ, χρώματος ραφ...Σαν τα φτερά του παγωνιού να φανταστείτε...Είναι φανταστική...Η ποικιλία χρωμάτων της ΜΑC άλλωστε είναι γνωστή...Η τιμή της είναι στα 16 ευρώ αν θυμάμαι καλά...Λογικότατη μου φαίνεται για τη ποιότητα που προσφέρει...Όσο για την υφή της...Σφιχτή, πυκνή και σταθερή...Μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε είτε για smokey look αλλά και μόνη της σε όσο το κάτω κινητό βλέφαρο σβήνωντας τη με κάποια πιο ανοιχτόχρωμη...

#2. Paint Pot Blackground:
Είναι το πιο σταθερό προϊόν που έχω συναντήσει στη ζωή μου...Το εφαρμόζω χρησιμοποιώντας το 266 της MAC και δημιουργώ μια λεπτή μαύρη γραμμή σύριζα στα βλέφαρα που δίνει ένταση και βάθος στο βλέμμα...Μπορείτε να την κάνετε και πιο χοντρή και να τη σβήσετε με το δάχτυλο δημιουργώντας ένα επιμελώς ατημέλητο rock look...H τιμή του είναι στα 25 ευρώ...

#3. Lipstick Fresh Brew - Lip Pencil Stripdown
Άψογη υφή και αρκετά καλή ενυδάτωση των χειλιών...Είναι μια αρκετά ανοιχτή απόχρωση του μπεζ και το συνδυάζω μ'ένα πιο σκούρο μπεζ μολύβι χειλιών...H εφαρμογή του μολυβιού στα πλαινά του εσωτερικού των χειλιών κάνει το σχήμα τους να δείχνει πιο σαρκώδες ενώ αν το εφαρμόσετε σε όλο το εσωτερικό μπορείτε πολύ εύκολα να αποκτήσετε μια πιο έντονη απόχρωση του ίδιου κραγιόν...Οι τιμές του είναι στα 17,5 και στα 14 ευρώ αντίστοιχα...

#4. Cleanse off oil
Ένα demake-up για το οποίο οφείλω να ομολογήσω πως ήμουν δύσπιστη στη αρχή ως προς το αποτέλεσμα που θα έχει πάνω σ'ένα βαριά μακιγιαρισμένο πρόσωπο...Και όμως...Το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό...Αφήνει το δέρμα μου απόλυτα καθαρό και ανανεωμένο...Νιώθω πως αναπνέω κάθε φορά που το χρησιμοποιώ...Φυσικά μετά δε ξεχνάω να χρησιμοποιήσω και τις ειδικές μου ενυδατικές κρέμες για το πρόσωπο αλλά και για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών...Η τιμή του στα 27 ευρώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: